Dag 13: woensdag 2 mei - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carolien Bruinink - WaarBenJij.nu Dag 13: woensdag 2 mei - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Carolien Bruinink - WaarBenJij.nu

Dag 13: woensdag 2 mei

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

02 Mei 2018 | Verenigde Staten, New York

Het hotel ligt in een soort van industriegebied naast het MetLife stadion wat in aanbouw is. Gelukkig stopt de bus naar het centrum praktisch voor de deur. Voor 9 dollar kopen we een retourtje en we stappen uit in het busstation wat het eindpunt is van de bus en als we naar buiten gaan staan we meteen op Broadway. Ik wil graag naar Carlo’s Bakery, bekend van TLC, en laat deze nu gelijk op de hoek zitten. Uiteraard zien we niemand van de familie zelf maar aan cake’s en koekjes geen gebrek. De eerste paar minuten heb ik een soort van hyperventilatie vanwege de drukte en alle mensen die links, rechts, voor en achter je lopen en het is vandaag erg heet (rond de 30 graden) dus dat helpt ook niet echt. We maken een wandeling naar het Empire State Building en terug naar Time Square. Het is allemaal veel en druk en we spreken af dat we vanavond een plannetje maken wat we perse willen gaan zien en/of doen en dan kunnen we een soort van route bepalen.

Voor nu pakken we de bus weer terug naar het hotel en checken in. Morgen een nieuwe dag in dit gekkenhuis dat New York heet.