Dag 16: zaterdag 5 mei 2018 - Reisverslag uit Danvers, Verenigde Staten van Carolien Bruinink - WaarBenJij.nu Dag 16: zaterdag 5 mei 2018 - Reisverslag uit Danvers, Verenigde Staten van Carolien Bruinink - WaarBenJij.nu

Dag 16: zaterdag 5 mei 2018

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

05 Mei 2018 | Verenigde Staten, Danvers

Nadat we Pat en Daphne afgezet hebben bij hun hotel vlakbij Central Park, zetten we koers naar Boston of eigenlijk Danvers want daar staat ons volgende hotel. Uiteraard is het druk op de weg en we zijn bijna een uur bezig om uit New York te komen. Daarna kleurt de wereld om ons heen groen en rijden we heerlijk langs bos en water. We besluiten om de tolweg te nemen omdat we anders veel te lang onderwerk zijn.

We bereiken Boston en we volgende Dodgie die ons vrolijk een Aziatische woonwijk in Dorchester binnenloodst. Dat is vreemd maar we willen niet tegen haar ingaan want zij is uiteindelijk ons navigatiemiddel. Als we 50 Dayton Street bereiken blijkt het hotel niet te bestaan. We moeten ook niet in Dorchester maar in Danvers zijn 
We geven opnieuw onze gegevens in en ineens moeten we nog een half uur verder rijden en dit betekent ook dat we een half uur van Boston vandaan zitten. Maar het hotel is prima, een heerlijke kamer, we kunnen heerlijk buiten zitten en alles is prima geregeld. Tot gratis koffie met een chocolate cookie toe. Nog even een hapje eten bij Texas Roadhouse en dan plannen maken voor morgen.