Dag 32: maandag 21 mei 2018 - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Carolien Bruinink - WaarBenJij.nu Dag 32: maandag 21 mei 2018 - Reisverslag uit Huntsville, Canada van Carolien Bruinink - WaarBenJij.nu

Dag 32: maandag 21 mei 2018

Door: Carolien

Blijf op de hoogte en volg Carolien

21 Mei 2018 | Canada, Huntsville

Nog een lekker ontbijt en een gezellig gesprek en dan op weg naar Huntsville. Ons 1-na laatste hotel. Ineens gaan de dagen heel snel. Maar eerst rijden we langs het Leger des Heils om de 2 zakken kleren weg te brengen die we niet meer mee terug nemen.

Huntsville is een reis van 4 ½ uur maar de natuur om ons heen is prachtig en het zonnetje schijnt er lustig op los. Als we bij het hotel aankomen is er niemand aanwezig en we gaan dus eerst maar een autowasserette opzoeken om de auto even te stofzuigen en te wassen. Als we terugkomen bij het hotel is er een dame aanwezig en krijgen we de sleutel van onze kamer. Het is allemaal oud en gedateerd maar verder prima.

Via Google vinden we een restaurant dat goed staat aangeschreven met uitzicht over de rivier en niet ver van het hotel. Het eten is prima en we keren voldaan terug naar het hotel.